نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

عیدانه

چهارشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۳۹ ب.ظ
 
عید همه مبارک
یکسری حرف داشتم اگه خواستید برید "ادامه مطلب" بخونید
اگر هم نخواستید که هیچ
 
 

 
سلام به همگی
 
عید همتون مبارک!
 
امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشید و همیشه خوشحال باشید.
 
[ حرف‌های اصلی ]
 
به قول یکی که برام خیلی مهمه "پانزده روز عیدت هر طور باشه کل سالت همون شکلی میشه" پس سعی کنید خوشحال باشید دلیلی برای غم وجود نداره وقتی میتونید شاد باشید ، غم و غضه زود گذره ولی وقتی ناراحتی به این فکر نمیکنی. بزرگترین مشکلات هم ارزش بهم ریختن اعصاب تو و بهم ریختن زندگیت رو نداره.
 
تصمیم گرفتم امسال یه شخص متفاوت باشم ، هر کسی نقص ها و قوت هایی داره ، میخوام از نقص ها و عیب هام کم کنم و به نقاط قوتّم اضافه کنم
 
باز هم عید رو به همتون تبریک میگم.
از کسایی که قلبشون رو شکوندم عذر میخوام.
و از همه ی دوستای گلم ممنونم که پیشم بودن.
من افتخار میکنم دوستایی دارم که شاید هیچکس دیگه ای مثلشون رو نداره.
 
بیتا، بهار، کیمیا، یگانه، حسین، رسول، سارا، سحر، علی، مهسا، رویا، ملیکا، شقایق، فاطمه، لینا، محمد دوستتون دارم و افتخار میکنم که دوستای من هستید و عذر میخوام که با بد اخلاقی هام اعصابتون رو بهم ریختم.
 
دوستایی هم که تازه باهاشون آشنا شدم:
محیا، مهشاد، محسن، رامین، علیرضا، آریا، سارا و بقیه به شما هم عید رو تبریک میگم.
 
[ چرت و پرت ها ]
 
 
۱ ] به محض اینکه دستم به کامپیوتر برسه این پست رو ویرایش میکنم و درست میکنم تا قشنگ تر بشه.
 
۲ ] شاید اسم بعضیا رو نگفته باشم که به خاطر این بوده که حضور ذهن نداشتم و دلیلی بر این نیست که ازشون دلخورم یا جزو دوستام محسوبشون نمیکنم.
 
۳ ] میدونم که بعضاً با علیرضایی که الآن هستم مشکل دارن و علیرضای قبلی رو ترجیح میدادن ، اما تغییرات لازم بوده و به نظرم درسته که این علیرضای فعلی مشکلاتی داره ولی از بعضی لحاظ خیلی بهتر شده.
 
۴ ] واقعا دوست داشتم موقع سال تحویل پیش هم باشیم و با هم توی این شادی سهیم باشیم ولی خب متاسفانه نمیشه ولی همتون همیشه توی دلم هستید.
 
۵ ] دوستانی که تازه باهاشون آشنا شدم خیلی خیلی خوشحالم که باهاتون هم صحبت شدم.
 
 
عاشقتونم 
عیدتون مبارک
همیشه تو قلبمید(حتی اگه گفتم ازتون متنفرم دروغ گفتم واقعا دوستتون دارم)
 
عید همگی مبارک!
 
  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۲)


بهترین 15 روز رو داشته باشی:)
داوشی اس ام اس زدم... نرسیده فکر کنم ولی به هر حال!

سال نوت مبارک عزیزم :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">