نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

توصیف کنید!

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۱۷ ب.ظ

هر آدمی از دوستا یا آدمای دور و برش یک خاطره ای داره.
و نسبت به هر آدمی که دور و برش هست ، یه نظری داره و توی ذهنش توصیفی از اون شخص داره.




من میخوام بدونم که از نظر شما من کی هستم؟
من رو چطوری توصیف میکنید؟
هر نظری که در مورد من دارید لطفا توی قسمت نظرات بزارید.
میتونید هر نظری که دارید بنویسید.
این نظرات رو بعدا توی قسمت درباره ی من میزارم.

   پیشاپیش از همتون ممنونم


☬ Shadow Walker 
  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۷)

Az nazare man u ye pesare sade hasT
Ke makhaste baraye esbate khodesh be digaran har kari ro mikone
Ye nokte dg ke dar morede u vojod dare ine ke khili  javgir hasty
Adame to dari hasty amma ejteemaie nisi
ba nazare balayi mokhalafem ye kuchuku!baraye esbate khodet hazer nisT harkari bokoni vali javgir hasT!
man in hame goftam!aya bazam alan begam?!
 داوش من.. اینم اضاقه کنم که اخلاقت ثبات نداره. هی عوض میشی و ما با یه علیرضای جدید مواجه میشیم..
خب این برمیگرده به ماه تولدت :-" خرداد.. چون هر پسر خردادی ای که من دیدم همین جوری بود:-"
مرموزی.. هیچکی نمیدونه چی میگذره درونت..
مهربونیا ولی میخوای خشن و بی احساس خودتو نشون بدی. 

خب.. 


علیرضا عسگری!

ببین من نمی دونم می تونم راحت حرفمو بزنم یا نه.. شاید لازم باشه پیام خصوصی کنم حرفامو ولی.. نمی دونم چرا.. این کارو نمی کنم!


امیدوارم از حرفهایی که می زنم ناراحت نشی..

من چیزی جز نقد برای دوستام ندارم!

و این چیزیه که درون تو می بینم.. بزار آینه ت باشم..


علیرضا، تو نمی دونم چرا.. ولی احساس می کنم یه چیزایی عقده شده توی دلت، می خوای رفعشون کنی اما.. راهش رو بلد نیستی!

سعی می کنی با مرموز جلوه دادن خودت، با خشونت های کشکی و غیر واقعی درونتو مخفی کنی ولی.. نمی تونی! و این همیشه باعث سرخوردگیت میشه.. وقتایی که غمگینی.. وقتایی هست که ضعف درونیت واسه کسی مشخص میشه.. 

بعد سعی می کنی گارد دفاعی بگیری.. و توی خودت فرو میری.. آدم ساکتی هستی و .. باز توی خودت فرو میری.. یهو می بینی مدت مدیدیه که حل شدی توی اصطلاحاتی که تا دیروز خوب بودن و از امروز.. واست مسخره میاد!


می بینی.. اشتباه پشت اشتباه!

یادت میاد اون روز که توی ایستگاه مترو نشسته بودیم چی بهت گفتم؟

گفتم از این حالت بدخلقت فقط واسه یه پوشش استفاده کن.. خودت باش!

کسی نمی تونه واسه خودت بودن تورو زیر سوال ببره! قدرت گُـه خوری این جماعت انقدر بالا نرفته که بخوان شخصیت واقعیتو زیر سوال ببرن! اگه رفتی زیر سوال.. بدون خودت نیستی!


من از تو انتظار همچین بلاگ و همچین پستایی ندارم.. روزای اول هم اومدم، دیدم داری مسیر قدیمی خودتو پیش میری، دیگه نیومدم.. الانم فقط با درخواست خودت اومدم یه بار واسه همیشه حرفمو بزنم..


آقا جان.. در بیا از این پیله ای که دور خودت پیچیدی!

با اسم آس بودن ( که نیستی قربونت برم :) ) دور خودت پیله پیچیید که خودتو جدا کنی از بقیه.. که چی؟! ک چی ثابت بشه؟!


آس بودن به اسم نیست.. 

خودت باش! این تعریفات خردادیِ چند شخصیتی و متغیر.. همش کس شر و خرافاته! این یه توجیهه که آدما روی ضعف خودشون میزارن!


از این پیله بیا بیرون.. نترس.. بال داری! نمی بینیش؟ .. اشکالی نداره.. دستتو بده به من بیا اینور.. اگه به بالت اعتماد نداری.. به من اعتماد کن! منم بین آسمون و زمینم.. تهش اگه بیوفتیم با هم می میریم!

تازه بالهای منو نگاه کن.. مال من سر تا سر مشکیه.. مال تو که سفیده! تو که فرصت داری واسه پرواز کردن.. با این بالهای سفید هرجا بری رات میدن و ازت پذیرایی می کنن!


نمی دونم چی بگم.. 

حرفی که می بایست رو.. زدم!


میل خودته.. 

ولی خودتو پیدا نکنی.. تا آخر عمر همینی که هستی خواهی موند.. و این اوج بدبختی هر آدمیه.. اینکه تغییری نداشته باشه توی زندگیش..!!


امیدوارم به خودت بیای :)


مرسی که این فرصتو بم دادی..


موفق باشی


سامی :گل:

پاسخ:
خب سامی جان خیلی ممنون که نظر دادی
اول از همه اینکه من عسگرپورم فدات شم نه عسگری

و چرا باید از حرفات ناراحت بشم؟ اگه میخواستم ناراحت بشم این پست رونمیزدم!

خب در مرود آس بودن هم که اونی که تو میگی در واقع مخفف فایملیمه و ey es خونده میشه! حالا چرا همتون آس میخونید؟نمیدونم

بقیه حرفاتم منطقی بود برام ج نمیدم

بازم مرسی:)
می دونم به حرفای قشنگ ایمان نداری، می دونم از پایان خوش قصه ها خوشت نمیاد، علاقت به تاریکی رو درک می کنم، علاقت برای پنهان کردن خودت و تفاوت بزرگی که تو با ایده آل های خودت داری، نیازت به افسردگی رو می فهمم و اینکه احتمالا بعدا به راست و درست بودن حرفام شک می کنی. به اینکه بعدا وقتی داری اینها رو می خونی، خودتم یادت میره که واقعا چجوری هستی، و نظرای ما سردرگمت می کنه...

ادامه نمیدم، منتظر میشم ببینم این حرفام واقعا درست بودن یا نه، اونوقت شاید بازم نوشتم.

Be nazare man:

Saligheye ajibi dari, vase hamin ba ham senat  fargh dari, fekr mikonam todar boodanet be khatere hamine, choon akhlaghet motabeghe oona nist, amma oonghadr maghroor hasti ke nakhay khodeto mese oona darari, migi chera man mese oona besham, oona bayad mano haminjoori ke hastam ghabool konan! Vali khob ghororet hamishe be nafet nist va momkene kasaie ro ke doos dari az dast bedi!

To moshkelet ineke nemitarsi! Age az chizi betarsi iman miari, be adama, be vagheiata, be zendegiee ke oona daran. alireza to bayad bedoni ke adama lazemet  mishan bayad oonghadr to deleshoon khodeto ja koni ke barat har kari bokonan, har che ghadr az oona fasele begiri, az ahdafet door shodi, ina adama vese to hastan azashoon estefade kon, deghat kon ke nemigam so estefade! Akhlagheto dark mikonam vali hanooz ta kashfe kamelesh mondam.  Vali hame niaz be eslah daran, hichki kamel nist.

Movafagh bashi! :*

 سخته!
شاید یه فردی که در خیلی جاها فعالیت ها مخصوصا نوشته هایش رو تحسین می کنم.
از عکس هایش خوشم میاد و برای نظرهایش احترام قائلم.
ولی همین فرد یه زمان هایی از قالب فلسفی بیرون میاد و بیشتر شبیه همسن هایش می شه. در خیلی جا ها بزرگ تر می زنه مخصوصا نوشته هاش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">