نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

وطن یعنی...

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۰۳ ب.ظ





باز قلم به دست دنبال حس نابم
پس تو هم بیا تو حال قصه با من

و باز قلم کز کنه گرمی بدنو
حال قرار بنویسه معنی وطنو

وطن یعنی نون به نرخ پونصدی خوردن
یعنی لبخندی تلخ روی صورتی پر غم

وطن یعنی از هم وطنت تو سری خوردن
تو رو به جرم نذاشتن روسری بردن

وطن یعنی غرش خون یه حیون بی سر
یعنی سکه ی طلا یه ملیون و سیصد

وطن یعنی اینکه پول از راه پر غم درآری
دیگه حتی پول یه بال مرغ هم نداری

وطن یعنی تنها جیبته واست رایگان
مجبوری زندگی کنی با هر سایبان

وطن یعنی زجر بکش تا آخر پای جان
مثل قوم آواره ی آذربایجان

وطن یعنی اشک ناموس رو کاغذ سفیدت
یعنی چشم داشتن به خواهر رفیقت

وطن یعنی مرگ بهتر از تحمل یه درد
یعنی کودک آزاری توسط یه مرد

این احساس فرداس که فریاد درداست
و این کم کاست در ماست که از ماست که بر ماست

و این درخواست برجاست که سرباز تنهاست
و این چشمان سرباز به مردان و زن هاست

من به هر حرف زور و ناحق پا نمیدم
من تو سختی ها به راحتی وا نمیرم

درد دلم درددل رو عامیانه میگم
در دلم جز ایران نامی راه نمیدم

من به حرف زور و ناحق پا نمیدم
من تو سختی ها به راحتی وا نمیرم

در دلم درددل رو عامیانه میگم
در دلم جز ایران نامی راه نمیدم

وطن یعنی بشین یه گوشه به امید ویرانی
یعنی احترام گذاشتن به تولید ایرانی

یعنی خودروی ملی تو هر جایگاه منهدم
همچون شعار شرکتی چون سایپا مطمئن

وطن یعنی خنده بازارو به اصرار ببینی
اگه حوصلتو سر برد به اجبار بشینی

پای ماهواره و هوای که همیشه ابریست
گوش بدی به حرف های چرت حمید شب خیز

وطن یعنی خیانت و حس گوری تازه
وطن یعنی خود فروشی مثل نوری زاده

که دست به مصاحبه ی گرم با مشتی جانی میزد
و از شخص عبدالمالک ریگی پشتیبانی میکرد

از این افراد زیادن که تو ناپاکی میپرن
و با باطنی شیطانی دم از آزادی میزنن

بگذریم طفلی قلم عرق کرده خیسه
و محکوم به اینکه از وطن بنویسه

وطن یعنی درگیریه بین تومان و دلار
یعنی تصدیقی از بوی جوراب و گلاب

وطن یعنی رنگ سیاه تو ترسیم ستاره
یعنی خفه خونی که درسیم سه تاره

وطن یعنی جای جمله ی بابا نان داد
بشنویم بابا از گشنگی آرام جان داد

او آرام جان داد و عامل درس شد
و شاید روزی بشنوی که حامد فرد مرد

من به حرف زور و ناحق پا نمیدم
من تو سختی ها به راحتی وا نمیرم

درد دلم درددل رو عامیانه میگم
در دلم جز ایران نامی راه نمیدم

من به هر حرف زور و ناحق پا نمیدم
من تو سختی ها به راحتی وا نمیرم

در دلم درددل رو عامیانه میگم
در دلم جز ایران نامی راه نمیدم

در دلم جز ایران نامی راه نمیدم
در دلم جز ایران نامی راه نمیدم

از حامد فرد


☬ Shadow Walker 

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۶)

وزن نداشت
پاسخ:
سبک رپ معمولا وزن نداره
بیشتر شنیداریه تا خوندی
این همه عرق ملی رو دیدم از خودم خجالتیدم:دی جدیا:-" ولی حامد فرد دمش گرم بعضی اهنگاش خیلی مشتیه!
eee
poste ghblito vase chi pak kardii?
vase ci harfi mizani ke bekhay baadesh pashimun beshii?
kalame ha ta vaghti nagoftishun asire toan, vaghti begishun DG to asireshun hastii
پاسخ:
پست قبلی به یه دلیلی گذاشته شده بود
و اون دلیل برطرف شد پس نیازی به بودنش ندیدم
و حذف هم نشده فقط نمیتونید ببینیدش

و اگه میشه از اسمت استفاده کن بفهمم کی هستی
دزد و پلیس بازی نمیکنیم که ناشناس سی ام میزاری
سلام علیرضا جان . وبلاگ قشنگ و خوبی داری . مبارکههههههههههه شیرینیش؟؟؟ ;)
 

  ای کاش بدونی چقدر ازت نفرت دارم...
  ازت متنفرم و هیچ وقت نمی بخشمت....تو بزرگترین گناهی بودی که مدام
  جهنمو برام تداعی می کنه....
  ازت متنفرم....شاهزاده خاموش
پاسخ:
۱-همه متنفرن با عرض پوزش به ت**م که متنفرن
۲-من کاری به کسی نداشتم
۳-اگه دلیل نفرت رو هم بگی خوشحال میشم :| عین این فیلما سوزنت روی ازت متنفرم گیر کرده
  • بانو زازا
  • به به سلام جناب جیم! خوبید شوما؟وبلاگتون قشنگه ایشالا همیشه توش پست های خوب و پرطرفدار بذاری.برخلاف تفکراتم اصلا تجملاتی نیستی و ...کلا با اون چیزی که فکر می کردم خیلی فرق داری!(فکر بد نکن:|!) در کل همیشه شاد باشی!وبلاگت هم خیلی مطالب زیبایی داره!

    ارادتمند:Lady Zed
    پاسخ:
    مرسی لطف داری
    خوشحال شدم نظر دادی:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">