نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

جوکی به اسم قانون

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳ ق.ظ

اگه حوصله ندارید این پست رو نخونید چون نه حوصله درست حسابی دارم نه اعصاب درست حسابی.

عقایدتون هم برام مهم نیستش. خواستید نظر بزارید؛ بزارید٫ ولی اگه ج ندادم به خاطر این بوده که حوصله نداشتم یا ممکنه با فاصله طولانی بهشون ج بدم یا تاییدشون کنم.

 

 

فکر می‌کنم اولین پست سیاسی عمرم باشه و اولین باری که خیلی رک حرف می‌زنم ولی واقعا نمی‌تونستم سکوت کنم

 

حالا که امیر تتلو رو دانلود کردن؛ فکر می‌کنم باید یکم از حالت سکوت در بیام. من طرفدار تعصبی تتلو نیستم و نبودم با خیلی چیزاش هم مشکل دارم ولی حداقل ایرانیه برای ایران می‌جنگه نذاشته در بره از کشور. مثل خیلیای مجاز دیگه گندکاریاش پشت مجاز بودن مخفی نیست. مثل خیلیا با این همه شهرتش خودش رو نمی‌گیره.

 

امیر تتلو دستگیر شده؟ به خاطر چی؟ تا کی این وضع ماست؟ ما شدیم جوونایی که نه می‌تونیم بخونیم. نه آینده داریم. نه کار داریم. نه سرگرمی. خدا رو شکر که بالاخره کار به آهنگ گوش دادن ما هم رسیده!

 

توی جایی که مردم دختر می‌بینن عین سگ هار می‌شن. آمار تجاوزش داره روز به روز بیشتر میشه. جلوی پلیس دزد میزنه بهت. دزد می‌گیره پلیس حاضر نیست پاشه بیاد کارتون به دستگیری خواننده ها رسیده؟ اگه کسی دستگیر باید بشه پیشرو واجبتره زدبازی واجبتره پایدار واجبتره. تتلو که عاشقانه می‌خونه! اصلا سبکش رپ نیست. شما که نمی‌دونید رپ چیه چرا حرف می‌زنید؟

 

به جای اینکه گندای کشور رو جمع کنید زورتون به تفریحای جوونا رسیده؟ خسته نباشید.

این عدالت علی نیست؛ اگه نهج‌البلاغه رو قبول دارید.

عدالت اسلام نیست؛ اگه پیامبر و قرآن رو قبول دارید.

عدالت شیعه ی علوی نیست٫ سنی نیست٫ مسیحی نیست٫ زرتشتی نیست.

عدالت یکتا پرستا نیست.

حتی اگه کافرید٫‌ کافرید آدم که هستید٫ این عدالت انسانیت نیست.

 

امید داشتم ایران روزی درست بشه ولی داریم از تو میخوریمش. روحانی هم اینطوری شد. توی ایران کسی راست نمی‌گه و این همون آزادی کلامیه که می‌گن. که هیچکس حق نداره هیچ عقیده‌ای داشته باشه جز عقیده‌ی شماها. عقیده‌ای که خودتون سر سوزن بهش پایبند نیست و خداتون شده ی خدایی که خدای ناظر اعمال دهک پایینه و اون بالا بالاییها خدای ناظری ندارن.

 

سکوت نمی‌کنم چون توهین از این واضحتر توی ۳۳ سال زندگی به عقاید مردم نداشتیم.

 

اینم علتی که برای دستگیری تتلو مطرح کردن:

 

با افزایش اعتراضات نسبت به کنسرت مبتذل «ا ـ م»، معروف به «تتلو»، و نیز توهین ها و هتاکی هایی که وی در ترانه های خود انجام داده است وی پس از بازگشت به ایران بازداشت شد.

در روزهای اخیر، ابتذال بیش از حد شماری از خوانندگان رپ که با برگزاری کنسرت های مستهجن که حتی نشریات زرد نیز اقدام آنها را بی شرمانه خوانده و خواستار برخورد با خوانندگان و عوامل این نمایش وقیح شده اند، موجب نوعی آشفتگی در فضای فرهنگی کشور شده است.

در همین ز مینه با افزایش اعتراضات نسبت به کنسرت مبتذل «ا ـ م»، معروف به «تتلو»، و نیز توهین ها و هتاکی هایی که وی در ترانه های خود انجام داده است وی پس از بازگشت به ایران بازداشت شد. این در حالی است که چندی پیش از این نیز شایعاتی درباره دستگیری این خواننده رپ منتشر شده بود که بعدها تکذیب شد اما این بار بنا بر اظهارات منابع آگاه وی در بازگشت به ایران دستگیر و روانه زندان شده است.

گفتنی است، در کنار رپ خوان هایی که با استفاده از الفاظ رکیک و مستهجن و با در هم شکستن فرهنگ جامعه درصدد جذب مخاطب هستند، شماری از گروه ها و خوانندگان رپ با استفاده از این قالب جدید و در چهارچوب های فرهنگی کشورمان به اظهارنظر در مسائل اجتماعی می پردازند که از آن جمله می توان به همدردی برخی گروه ها با داغ دیدگان حادثه بم اشاره نمود، اما از سوی دیگر نیز برخی از افراد با الگوبرداری نادرست از فرهنگ غربی و زیر پا نهادن مبانی و اصول ملی، نوعی هتاکی و دریدگی فرهنگی و جمعی را تبلیغ می کنند که پیامدهای ناخوشایندی به همراه داشته است.

همچنین باید خاطرنشان کرد که بنا بر اظهارات برخی منابع خبری، با توجه به نفوذ روز افزون رپ خوان های منفی و تحت الشعاع قرار گرفتن افراد و گرو  های مثبتی که در این زمینه فعالیت می کنند، اقدامات گسترده ای برای دستگیری رپرهای مستهجن در آینده نزدیک رخ خواهد داد.

 

دریافت

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">