نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

درس!

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۱۰ ب.ظ

خب اول از همه شدیدا توصیه میشه این پست رو نخونید:|

یه حس بدی نسبت به نوشتن اینا دارم.

 

ولی خب اگه بخونید هم من تا حد امکان سعی می کنم اعترافاتم رو حذف کنم.

 

 

یه راست می‌رم سر اصل مطلب!

امروز رفتم کارت ورود به جلسه امتحانات رو بگیرم و یکسر به واحدهایی که گذرونده بودم و در کل چی کارا کردم و اینا نگاه کردم.

در یک کلمه شوکه شدم!

خیلی وضع درسیم افتضاح شده و اصلا و اصلا هم به فکرش نبودم و این یعنی گند زدم! حدود دو ترم عملا نقش شهربازی رو داشته دانشگاه! سو تصمیم گرفتم که بعد این عین خر بیفتم رو کتابا.

منی که می‌تونم توی یه روز ۹۰۰ صفحه کتاب رو بخونم و از حفظ کنم خاک تو سرم کنن اگه نتونم درسام رو پاس کنم.

 

در کل بعد این نت بی نت! به جز بعضی مسئولیت‌هام توی افس احتمالی (بستگی داره مسئولیتا رو بهم بدن یا ندن) دیگه هیچ کاری با نت ندارم. (و دوستام که نمیشه ازشون دل کند متاسفانه)

 

در کل امیدوارم وضع درسیم بهبود پیدا کنه و یکم از این وضع در بیام. :|

 

 

ــــــــــــــــــــــ

 

 

+ یک قسمت هم به موضوعات سایت اضافه میشه به اسم " پروژه هئوروتات ". این پروژه یا شش ماه (یا یک سال و شش ماه) طول می‌کشه. این پروژه به هیچ وجه به هیچکس نمی‌گم چیه. تنها می‌تونم بگم مربوط به نت هستش و شخصیه کمی :-"

 

+ میس لیدی بانو. من واقعا شرمندم که انقد وضع درسیم بده:| اصلا خودمم دیدم حالم از خودم بهم خورد :| چه برسه به تو :| و امیدوارم امتحانات رو خوب بدی :)

 

+ پسر داییم ۵ اس خریده! اصلا یک حس مزخرفی دارم که نگو و نپرس :|

 

+ دعا کنید امتحانام رو خوب بدم :) مرسی :)

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">