نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

هذیون

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱ ق.ظ

وای اگر عاشق زهر محیا بکند.

وای اگر معشوق زهر بخوراند.

وای اگر شب سرخ ٫ طلوع سرخ داشته باشد.

وای بر من اگر این ها که می‌گویند من باشد.

وای بر من اگر این خنجر نکشد.

وای بر من اگر بخواهم بروم اما بمانم.

وای اگر سگ ولگرد هوس خانه بکند...

وای اگر صادق؛ یاد کوه و دشت بکند.

وای اگر عرفان؛ تهدید مذهب بکند.

وای بر تو اگر مرا قضاوت بکنی.

 

+ عشق من رفت به زیر خاک

طعم شب نیست جز بیداری...

 

ای عکس خندان بشنو از من

خواهمت دید روزگاری...

 

دیگرم نیست نای ماندن

پایان آهنگ آغاز رفتن

 

چاقوی پنهان ته گنجه

دست‌های سردم٫ رگ‌های سبزم *

 

 

____

* = آهنگ اتاق آبی از The Ways - دانلود

 

پینوشت: نه شکست عشقی خوردم. نه حال روحیم بده. همینجوری نوشتم یعنی فقط این به ذهنم رسید برای نوشتن و نوشته شدن.

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">