نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

دیوانه

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲ ب.ظ

مرا اگر ببینی٬شاید دو سه ثانیه توجهت جلب شود.

 

من٬ اما کمی بیش از دو سه ثانیه نیاز به توجه دارم٬ نه آنکه محتاج نگاهت باشم. نه! من بیش از دو سه ثانیه داستان دارم.

اگر بمانم٬ مرا نمی‌فهمید  َم.

اگر بروم٬ مرا نمی‌فهمید  َم.

اگر بگویم٬ مرا نمی‌فهمید  َم.

 

چه کنم که مرا بیش از حد خود فهمید  َم؟ چه کنم که مرا آنگونه که هستم بینید  َم؟

 

این مرد٬ کمی بیش از تفکرتان غم دارد٬

کمی بیش از تفکرتان حرف دارد٬

کمی بیش از تصورتان اشک در مشکش دارد.

 

اتاقم٬ آبی‌ـست هنوز٬

اما اتاقم هزاران هزار ضربه روی دیوار دارد.

 

آری می‌دانم٬ نه من آنم که شما فهمید  َم٬ 

نه تو آنی که من فهمیدم.

 

دیوانه‌ام٬ از خودم خسته شده‌ام.

دیوانه‌ام٬ از شما خسته شده‌ام.

دیوانه‌ام٬ دست از من بردارید.

دیوانه‌ام٬ این بار خودمم که می‌روم.

 

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

دیوانه

من

نظرات  (۱)

  • امیرحسین محمودی
  • کودکان دیوانه ام خوانند و پیران ساحرم
    من تفرجگاه ارواح پریشان خاطرم

    خانه ی متروکم از اشباح سرگردان پر است
    آسمانی در میان ابر های عابرم

    چون صدف در سینه مروارید پنهان کرده ام
    در دل خود مومنم در چشم مردم کافرم

    "صبر" درمان من است از تلخ و شیرینش چه باک؟
    هر چه باشد نا گزیرم، هر چه باشد "حاضرم"!



    دنبال یه جواب بودم به این پستت. همین به ذهنم اومد.
    خیلی بده این که آدما از کنار هم رد می شن.
    خیلی بده که به ماها میگن دیوونه.
    جدا خیلی بده!
    پاسخ:
    شاید بدتر از اون٬ این باشه که ما هم اینا رو می‌دونیم٬ ولی خودمونم کاری بابتش نمی‌کنیم.
    خودمونم داریم می‌شیم شبیه چیزی که ازش متنفریم.
    داریم می‌بازیم به بردهامون.

    + شعر قشنگی بود٬ فک کنم از پست من بهتر منظور رو می‌رسونه. مرسی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">