نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

یک بام و صد هوا

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۲۲ ب.ظ

بعضی وقت‌ها حس می‌کنم به تنگ آمده‌ام. tang؟ tong؟ شاید هر دو.

 

حس عجیبی‌ست که معمولی‌ترین آدمی که می‌شناسی خودت باشی و همه تو را عجیب و غریب خطاب کنند. انقدر این اتفاق بیفتد که به فکر بیفتی تو واقعا کیستی؟ چیستی؟ نکند واقعا انسان نباشی...

 

فکر و خیال آدمی را دیوانه می‌سازد. این میان افکار متفرقه هم که دست به گریبان می‌شوند با آدم! که چرا من اینگونه‌ام و آن‌ها آن‌گونه‌اند و آن‌ها این گونه‌نیستند و من آن‌گونه!

 

از خزعبلات که بگذریم٬ می‌رسیم به ذات چپول خودمان که سگ توی روحش برود که این‌گونه‌است و آن‌گونه نیست. روحم هم با خودش دست به گریبان شده جدیدا. فحش می‌دهد در می‌رود٬ زنگ جسم را به صدا در می‌آورد و در می‌رود و نتیجه‌اش می‌شود یکی دو تا سکته ناقص بی‌بحره از مرگ و دور از رفیق شفیق٬ برادر ازرائیل.

 

روح که این‌گونه٬ روان که‌ آن‌گونه٬ می‌ماند یک جسم و یک مغز که وضع آن‌ها هم باید تک به تک برسی‌کنم٬ جسم که خب اگر از وزن جالبش بگذریم٬ مشکل خاصی ندارد٬ احتمالا به خاطر اینکه جدیدا رو آورده‌ام به ورزش و در ترک یکسری عادات بد قدیمی هستم. برسم به مغز٬ خب برایم جالب است که چرا هنوز سرم نترکیده. چیزی نیست که به ذهن شما برسد و من به آن فکر نکرده باشم٬ در بعضی موارد به چیزهایی فکر می‌کنم که شاید نباید انقدر مهم باشد.

 

خب با این تفاسیر٬ یک منم و روانی که بیمار است٬ روحی که رد داده٬ جسمی که شلنگ تخته‌اندازان پیش‌ می‌رود و مغزی در دست هنگ.

 

حکایتم شده حکایت یک بام و صد هوا...

 

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۱)

نمیدونم چی باید بگم

گاهی کلماتم عاجز میشن از بیان احساستم پس فقط می گم

زیبا بود


پاسخ:
مرسی اما کاش با اسم واقعیت نظر گذاشته بودی.

بازم ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">