نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

۳چار تا

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱ ب.ظ

رسیدم به اینجا آخر...

 

هرچه دیدید و در چک‌نویس‌ها بود ندیدید و خوانید و رنجاندتان اینجا در چهارصد و چهل و مین روز در صد و بیست و سومین پست به پایان رسید. البت یک پست می‌ماند٬ پست نهایی که به وقتش نوشته خواهد شد.

 

 

چیز دیگری نیست که بگویم پس؛ خداحافظ. :)

 

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۳)

چرا میخوای تعطیل کنی اینجارو؟ شاید یکی اینجوری باهات در ارتباط باشه حتی اگه باهات حرف نزنه.
پاسخ:
نمی‌خوام تعطیل کنم٬ تعطیل کردم. :-" 
فکر کنم بیشتر نیاز دارم با خودم تنها باشم و فکر کنم. به وقتش یکی شبیه همین درست می‌کنم ولی الآن به نظرم وقتش نیست.

باید با خودم بشینم و فکر کنم٬‌ به کارایی که کردم٬ به کارایی که نکردم و کارایی که شاید در آینده انجام بدم.
از خیلی چیزا عقب موندم این مدت٬ فکر کنم وقت جبرانشه٬ هیجوقت دیر نیست. :)


+ امیدوارم توی امتحانات نمره بالا بگیری :*
سلام 
این وبلاگ عالی بود ... 8)
بسیار قوی ...
منتظر وبلاگ های بعدیت هستیم ;)
پاسخ:
سلام آرام جان :)

باعث افتخاره که خوشت اومده :)

خب فعلا باید منتظر بمونی دخترم :-" ولی اگه ساختم به بهار می‌گم بهت بگه ؛)
سلام علیرضا
خب... راستش کاری با وبلاگت ندارم، چون تصمیم خودته و منتظر وب های دیگه ات هستیم در آینده
خودمم چند بار تو این وضعیت بودم

فقط یه کار ایفایی دارم باهات:|
این آرسس اومده باز راوین رو راه انداخته:|
کاری نمی کنی؟
پاسخ:
خب برادر من توی مسنجر بودم اونجا می‌گفتی :-" 

فعلا قرار نیست کاری کنیم٬ قراره ایفا رو حدودا ۱- تیر به طور کامل راه اندازی بشه. اون موقع تصمیمای نهایی گرفته میشه.

فعلا نیازی نیست نگران باشی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">