نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

یعنی...!

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۵۸ ب.ظ

 

میخوام مفهموم یسری کلمه ها رو بگم...
 
 
 
 
دوست یعنی دشمن
دشمن یعنی دوست
تنهایی یعنی قدرت
زیر آبی رفتن یعنی باهوش بودن
دوست داشتن یعنی احمق بودن
زندگی یعنی مرگ
مرگ یعنی زندگی
مایه گذاشتن برای دیگران یعنی کسی که میشه راحت تیغش زد
خیانت یعنی حقش بود
حق یعنی چیزی که تو میخوای نه بقیه
بقیه یعنی هر کس که تو نیستی
تو یعنی ارباب ، سرورِ بقیه
اقا بالا سر یعنی یکی که لازمه بندازیش پایین
محبت یعنی یه جا باید جبران کنی
تلافی یعنی راه درست
من یعنی...
یعنی...
کسی که تو نمیشم
من منم
تا آخر هم من میمونم
حتی اگه امثال تو ، من رو نخوان
من
باز هم "من" میمونم
 

 

 

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۳)

داوشی چند تاشون خیلی خوب بودن!

تنهایی یعنی قدرت
زیر آبی رفتن یعنی باهوش بودن
دوست داشتن یعنی احمق بودن
مایه گذاشتن برای دیگران یعنی کسی که میشه راحت تیغش زد
حق یعنی چیزی که تو میخوای نه بقیه
بقیه یعنی هر کس که تو نیستی
تلافی یعنی راه درست

مرسی!
اینکه
تنها بذارنت، یا تنها بذاری
خیلی فرق می کنه!

همه دور و بری های مارو تنها گذاشتن، می خوام بدونم کی تنهاشون گذاشته وقتی همه خودشون تنهان
پاسخ:
من دقیق نفهمیدم منظورت رو
ولی کسی من رو تنها نذاشته (تا جایی که خودم میدونم )
اما به دلایلی خودم از بقیه جدا شدم برای یه مدت
چون از تو جمع بودن خسته شده بودم
چون به نظرم تنهایی یعنی اتکا به خودت
یعنی کم کم قدرت خودت رو شناختن

ز لغت نامه ات خوشم میاد! ازش قدرت و ذکاوت رو میشه حس کرد ! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">