نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

آره عزیزم ، من یه آدم مریضم

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۳۱ ب.ظ


آره ، میدونم عزیزم.
من ؛ من یه آدم مریضم.




آره می دونم عزیزم
من یه آدم مریضم

عشقت همه زندگیمه
و آره ، یه روز می کشتم

ببخش که هی داد می زنم
اما تو بگو ، هر کار که بخوای من می کنم

آره ؛ آره بگو عزیزم
من؟ آره من یه آدم مریضم

من رد دادم و بر عکس شده زندگیم
ولی بدون عکست شده همه زندگیم

هر کی دیده می گه دیوونم و یه آدم مریضم
اما خب با این وجود من عاشقتم عزیزم

من یه ببر زخمی و وحشیم
ولی خب برای تو یه گربه ی زخمیم

هنوزم زیر بارونم
انگار یه بغض گنده تو گلوی زمینم

آره می دونم عزیزم ، من یه آدم مریضم
اما بیا برگرد ، تو همه رویامی عزیزم

شاید اگه بری نمیرم
اما یه زنده ام که خیلی وقته مرده عزیزم




☬ Shadow Walker 

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۲)

?Khodet Goftish
پاسخ:
آره

هر چند که یکم داغونه
ولی مهم اینکه احساساتم رو گفتم 
منم یه آدم مریضم!!!!
پاسخ:
به خوشی و میمنت :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">