نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

سهـ ـنقطهـ ...

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴ ق.ظ

کسی به ما شک داره؟!

- معلومه نه!

      اگه شک داره به درک! ]

     

 

 

 

 

 

 

 - کجای حرف هایم را نفهمیدی؟ بگو برایت تفسیر کنم. هه ..

 

 

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۳)

قال علیرضا اسغربور: (من بی سواد نیستما، الان عربه داشت حرف میزد مثلا :-")

به سراغ من اگر می آیید،
نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من

این تنهایی اون تتهایی نیستا، واسه خودش عالمیه!
پاسخ:
من تفریبا مطمئنم که نفهمیدم چی گفتی!
یا حتی اینکه منظورت چی بوده!

" به سراغ من اگر می آیید،
نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من "

این متن قشنگ بود خوشم اومدش!
اون راستی عسغربور بود. :-"

هیچی بابا یه "قال=گفت" گذاشتم که مثلا بگم این جمله هه از زبون توئه! :-"

اونم سهراب سپهری سروده! گفتم با اینکه تو میگی دوست داری مخفی بمونی جور در میاد. حالا نمیادم تو به رو خودت نیار دیگه. :-"
پاسخ:
من روی فامیلیم شدیدا حساسم ‌:-‌" گفتم آگاه باشی‌ :-"

من عمرا همچین چیزایی نمی‌گم!

صرفا جهت حس همدردی ( :-" ): ااا آره؛ خیلی بهم میاد شعر و اینا:دی
خو ببین اون تغییر فامیل فقط به خاطر عرب زبانان نه چندان عزیز(!) بود! گفتم که از زبون اوناس مثلا. اونا هم گ و پ ندارن دیگه! واسه همین غ و ب گذاشتم. وگرنه هیچ هدف شومی در پشت پرده نهفته نبود! پس حساسیتت قلقلک نشه لطفا! برو عربارو خفت کن به من چه! :-"

باری! با تشکر از همدردی برخواسته از ته قلبتان! امواجش مارا کور نمود! D:

+ خو باشه دیه، جور در نیومد بات. عفو بفرما ای بزرگوار! :)
پاسخ:
/:) /:) /:)

قابل نداره:دی ایشاللا عروسیم جبران کنی:دی

+من گفتم جور نیومد؟:-"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">