نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

پاییز؛ روزهای بهاریم را درید

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۲ ب.ظ

باز پاییز...

 

دلتنگم.

می‌خواهم دگرگون کنم خودم و هر چه مربوط به خودم است.

منطقم را ربوده اند!

 

        

آی مردم!

کمی روزهای بهاری می‌خواهم!

 

 

تا فراموش کنم خودم بودن را.

بـگـذرم از سـرمـای مسخ کننده.

می‌خواهم به یاد بیاورم با بهار؛ بهاری بودن را.

 

 

 

پاییز؟ چرا بهار را از من دزدیدی؟!

پاییز؟ چرا بهار را از من دزدیدی؟!

پاییز؟ چرا بهار را از من دزدیدی؟!

پاییز؟ چرا بهار را از من دزدیدی؟!

پاییز؟ چرا بهار را از من دزدیدی؟!

 

 

 

می‌خواهم بدرّم صورتم.

سوسوی نوری می‌بینم.. از قبر؟! 

شاید از جای دیگریست ولی؛ چرا شبیه قبر است؟

 

 

آه..

            این است زندگی بی بهار.

 

 

 

از چپ به راست

منتظرم به راستی برسم

  کاش باشی؛ بیایی دستم بگیری و ببری مرا به سوی نور

 

 

 

 

دلم سقوط می‌خواهد..

در آغوش بهار

 

دلم فرار می‌خواهد..

از سرمای پاییز

 

دلم گرما می‌خواهد..

گرمای بهاری

در آغوش بهار

 

 

 

 

 

 

 

 

ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم

ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم

ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم

ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم

ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم

ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم

ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم | ببخش اگر دل تنگم

 

 

 

 

دلم بهار می‌خواهد!

دلم بهار می‌خواهد!

دلم بهار می‌خواهد!

دلم بهار می‌خواهد!

دلم بهار می‌خواهد!

دلم بهار می‌خواهد!

دلم بهار می‌خواهد!

دلم بهار می‌خواهد!

دلم بهار می‌خواهد!

 

 

 

 

 

 

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۱)

نمیدونم چرا هرچی تلاش میکنم نمیتونم تصور کنم که بهار فصله و هی ناخودآگاه میرم سمت یک عدد انسان! D:

به هر حال به خوبی دریافتیم که این پاییز بد است و خزان است و فلان است و بهتره که برود گم شود! :-"
پاسخ:
بهار ممکنه اسم خاص باشه ممکنه فصل باشه ممکنه نماد باشه.

بستگی به برداشت شخصی هر فرد داره که چی فکر می‌کنه!

و پاییز بد نیستش ولی پاییز نماد فقان٬ دوری و این چیزاست و البته یکی از دلایل دیگه هم اینکه الان توی پاییز هستیم و دلیل بعدی اینکه پاییز با بهار دسته بندی میشه و زمستان با تابستان(حداقل از نظر من)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">