نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

خزعبلات ذهنی!

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴ ب.ظ

 

 

تراوشات مغزی یک ذهن بیمار!
 
 
 
 
خواندن این متن به کسانی که درک کافی ندارند
 
ایهام ها را درک نمی‌کنند
 
مغزشان همچنان تک سولیست
 
از کلیشه ها پیروی می‌کنند
 
از تغییرات منزجرند
 
 
توصیه نمی‌شود!
 
 
 

 

کاش می‌شد آزادی را دور زد مثل میدان.

 

دردی که دارم بدهم اسقاطی یک عدد تازه اش را بگیرم.

 

به دردهایم بخندم آن‌‌ها هم در جواب با هم دست به یکی کنند و من را ضایع کنند.

 

کباب را به سیخ بکشم. نه با مداد! ترجیحا با قلمو.

 

در مقابل حرف‌های مردم سکوت کنم٬ به جرم تجاوز به عنف دارم بزنند.

 

نوشته ها را بخوانم. در آمریکن میوزیک اوارد جایزه بگیرم.

 

آهنگ گوش بدم. پا بگیرم.

 

صدای خر در بیاورم؛ چاه باز شود.

 

هجویات بنویسیم. مردم بخوانند؛ شاعر شوم!

 

داد بزنم؛ پدرش را بیاورد.

 

شیر بخورم٬ ببرها سکوت کنند!

 

آب بنوشم٬ قحطی شود.

 

بنویسم؛ بخوانند تکست هایمان سوژه شود.

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۱)

چیه؟ فک کردی نظر نمیدم؟ :-"

فک کردی منم جزء اون دسته ای هستم که توصیه میشه نخونن؟

خو Maybe! ولی من پررو تر از این حرفام. :-"

این یکی خیلی تامل برانگیز بود! "هجویات بنویسیم. مردم بخوانند؛ شاعر شوم!* :|
پاسخ:
خواندن منظورم یکم خوانندگی بود.
هجویات هم که اشاره به اینکه جدیدا هم چرت و پرت تحویل می‌دن به جای شعر! و البته به نوشته ی خودم که هجو هستن هم اشاره می‌کنه غیر‌مستقیم.

شما وضعت خوبه. یسریا هستن فکر کنم مغز انیشتین هم بهشون پیوند بزنن بهشون امیدی نباشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">