نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

طرف شب - NightSide

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۶ ق.ظ

پس از تفکراتی بس عمیق(!) که نزدیک بود توش غرق بشم(مجددا !!!) متوجه شدم که یک بخشی که واضحا خالیه معرفی کتابه.

 

برای کسی که مثلا کتاب خونه و کتاب زیاد می‌خونه معمولا جایی باید باشه که به معرفی کتابایی که خونده و خوشش اومده بپردازه.

 

پس در نتیجه ما فکر خود را به ورطه ی عمل کشانیدیم( با لگد و کتک کاری) و هم اکنون در خدمت شما هستیم.

 

پس...

 

 

ب ف ر م ا ی ی د        ک ت ا ب

 

 

 

نام کتاب : نایت‌ساید (طرف‌شب - NightSide)

 

نویسنده : سایمون ریچارد گرین (Simon Richard Green) ملقب به؛ سایمون. ر . گرین ( Simon R. Green)

 

تاریخ انتشار : سال 2003 (متاسفانه تاریخ دقیق در هیچ منبعی نبود)

 

ژانر: فانتزی (خواندن کتاب (بدون سانسور) به هیچ عنوان به سن زیر ۱۸ سال توصیه نمیشه.

 

فهرست کتاب ها:

 

 

۱- فرستاده‌ای از نایت‌ساید Something from the Nightside - New York, Ace 2003
۲- کارگزاران نور و ظلمت  Agents of Light and Darkness -New York, Ace 2003
۳- سوگ بلبل Nightingale's Lament -New York Ace 2004
۴- جادوگری در شهر Hex and the City -New York Ace 2005
۵- راه‌های نرفته Paths not Taken -New York Ace September 2005
۶- تیزتر از دندان مار Sharper than a Serpent's Tooth -Ace February 28, 2006
۷- فرجام شوم Hell to Pay -Ace December 27, 2006
۸- کار‌آگاه غیرطبیعی The Unnatural Inquirer -Ace January 2, 2008
۹- رستاخیزی دیگر Just Another Judgement Day -Ace January 6, 2009
۱۰- خوب، بد، عجیب The Good, the Bad, and the Uncanny -Ace January 5, 2010
۱۱- شوالیه دوران سخت A Hard Day's Knight -Ace January 4, 2011
۱۲- عروس سیاه پوش The Bride Wore Black Leather-Ace January 3,2012

 

 

خلاصه (برداشت شده از پشت جلد اول)

 

من تیلور هستم. جان تیلور٬ روی کارت ویزیت‌ام نوشته شده که یک کارآگاه خصوصی هستم. اما در واقع تخصص من پیدا کردن هر چیز گمشده است. این استعدادی‌ست که از زمان تولد در نایت ساید در وجودم نهفته است.

 

من نایت‌ساید را مدت‌ها پیش ترک کردم. جانم در خطر بود. حالا در خیابان‌های روشن لندن زندگی می‌کنم.

 

اما کار و کاسبی اخیرا کساد شده است. به همین دلیل وقتی جوانا برت که از اون بوی پول به مشامم می‌رسید٬ در دفترم ظاهر شد و از من خواست دختر نوجوان گمشده‌اش را پیدا کنم! نتوانستم نه بگویم.

 

خیلی زود فهمیدم دختربچه کجا رفته است: نایت‌ساید؛ آن شهر دوزخی که زیر لندن واقع شده است. جایی که همیشه ساعت ۳صبح است. جایی که می‌توانید در کنار اسطوره‌ها قدم بزنید و با هیولاها دمخور شوید. جایی که هیچ‌چیز آنچه  به نظر می‌رسد٬ نیست و هر اتفاقی ممکن است.

 

من قسم خورده بودم هرگز به آنجا بازنگردم. اما یک دختر بچه به خطر افتاده است و یک زن به من اعتماد کرده است. پس هیج انتخابی ندارم... من به خانه باز‌می‌گردم...

 

 

 

+ هر ۱۲ جلد این کتاب توسط نشر ویدا چاپ شده و در بازار موجود است.

 

 

 

آدرس انتشارات نشر ویدا:

سعادت‌آباد٬ نبش شانزدهم٬ شماره ۱٬ ساختمان کاج٬ واحد ۱۶

 

تلفن: ۲۲۳۷۰۴۹۹

 

فکــــس: ۲۲۳۷۲۴۴۲

www.vidabook.ir

info@vidabook.ir

 

 

 

 

علیـ ـرضا

 

 

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">