نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

آپ دانشگاهی

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۷ ب.ظ

در وسط کلاس ذخیره و بازیابی؛ لب تاب ـم را باز کرده ام تا آپ کنم. مثل همیشه دلیل خاصی برای کارم ندارم.

 

امروز داشتم با چند نفر حرف می‌زدم در مورد ساخت سایت. چند تا از دوستام طراح قالبن٫ داشتم نظرشون رو می‌پرسیدم راجع به اینکه چی خوبه و چی بده. به نتیجه ای هم نرسیدم البت ولی خب یه چند تا چیز گیرم اومد که بقیه اش رو باید با تحقیقات گوگل مدارانه پیش ببرم ولی برای اون برنامه ای که داشتم گام مثبت خوبی محسوب می‌شه (البته بازم باید بیخیال خرید گوشی بشم و پولم رو صرف این‌کار کنم. اصلا انگار قسمت نیست من گوشیم رو عوض کنم :دی) 

 

این از این؛ فردا با یکی از دوستام قراره برم بیرون٫ این سمت بچه های دانشگاه دعوت کردن بیرون من رو و من موندم چه کنم. فک کنم بتونم ساعتاشون رو تنظیم کنم طوری که به جفتش برسم ولی خب دقیق مطمئن نیستم:دی نمی‌دونم چرا یهو من در یک ثانیه محبوب می‌شم:-" واقعا چرا؟

 

اممم چیزی به مخمان نمی‌خطورد! ولی دلمم نمیاد پستم رو تموم کنم در نتیجه دارم دری وری تایپ می‌کنم! خدایا از گناهان من بگذر. ملت خواننده هم آدم باشید فحش ندید:-" مگه خودتون دل ندارید؟:دی

 

کاش می‌شد یه آهنگ آپ کنم برای این پست ولی گویا نت به شهادت رسیده و نمیشه کاریش کرد. خب می‌ریم که به پایان برساتیم این پست رو.

 

فهلا.

 

 

- من این ترم مشروط می‌شم قطعا:دی 

- پست دانشگاهی نداشتم که اونم پیدا کردم.

- ملت تعجب کردن که من رو سرانجام توی یونی دیدن :)) نمی‌دونستم انقد طرف دارم :-" :)) 

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">