نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

آینده‌نگری از نوع من

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵ ب.ظ

خب یه مدتم هست که آپ نمی‌کنم. نه اینکه به فکر نباشم ولی به همون بحث شیرین کو وقت می‌رسیم؟

حالا ممکنه سوال پیش بیاد که وقت مبارک را چگونه صرف می‌کنید؟ - با آب و نان!

 

از صبح نشستم کل کارایی که کردم:

یه وبلاگ ثالثیه رو داشتم درست می‌کردم. که یکم بیشتر فازش به فازم بخوره.

دو کتاب می‌خوندم. در مورد تاریخ ایران. توهم توطئه. ایلومناتی و چند تا چیز دیگه.

سه یه پست زدم توی جادوگران به درخواست مهرداد خان تک درخت:دی

چهار نشستم با مادر گرامیمان کلی بحث کردیم در مورد طراحی یک قالب که همه‌پسند باشه. یعنی هم سن من خوشش بیاد. هم بزرگتر از من. هم کوچیکتر از من. که به نتایجی هم رسیدیم.

پنج کلی تفکرات عمیق نمودیم و یک کارت ویزیت طراحی کردیم برای خودمان

شش از اونجایی که همه چی رو دارم به کلی عوض می‌کنم و در سطح خیلی وسیعی گسترش می‌دم. دارم روی یه قالب جدید کار می‌کنم. کلا قراره از حالت وبلاگ‌نویسی ساده خارج بشم. و یه خونه‌ی مجازی خوف و خفن بسازم برای خودم و باز هم مثل همیشه: اسم پیدا نمی‌کنم.

هفت یکسری مدل مو دارم می‌پیدایم که هم موهای طرف بلند باشه هم اینکه به تیپ رسمی بیاد.

هشت دارم فکر می‌کنم که به مرحله خداحافظ تیپ دارک سلام سفیدی برسم.

 

و همه‌ی این‌ها (یعنی طراحی. سایت. وبلاگ.) بر اساس طراحی IOS7 ی می‌خوام باشه. شیک. ساده. رنگی. کارآمد!

 

زیبایی همیشه در سادگی‌ـست و من شدیدا با این حرف موافقم.

 

خدا به دادم برسه!‌ چقدر پول که قراره حیف و میل کنم! البته چون در اکثر موارد آشنا دارم کارم به شدت جلو افتاده:دی ولی خب باز هم سرسام آور می‌شه هزینه هام.

 

آها راستی دارم کامپیوتر رو هم به آخرین سیستم آپ می‌کنم. امروز داشتم قیمتا رو نگاه می‌کردم. هزینش حدودا میشه دو میلیون:-< حالا باید قید خرید آیفون ۵اس رو هم بزنم. چون کل پولام سر این قضایا میره.

 

ولی خب من همیشه معتقد بودم پول مهم نیست:پی (احتمالا چون پولشون رو خودم نمیدم:-")

 

به هر حال امیدوارم موفق بشم.

 

+راستی بعضی طرح‌های گفته شده طرح‌های پنج سالست! قرار نیست از اول همه چیز رو به صورت خفن در بیارم. اینجوری دیگه چیز جدیدی نمی‌مونه که بخوام به سمتش برم. و این برای من عین مردنه. من به وجود اومدم تا به سوی پیشرفت و کمال برم و برای اینکار از جون مایه می‌زارم.

+آها راستی اسم جدیدم: هئورو (HAURVA) -  فعلا وفت توضیحات راجع به اسم نیست. توضیحاتش رو بعدا می‌دم.

 

باشد که باشید

حتی اگر من نبودم:)

 

علیـ ـرضا

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۱)

  • امیرحسین محمودی
  • خداحافظ دارک و سلام سفیدی را پایه ایم به شدت.
    دیگه رسمن خسته شدم از تیریپای دارک.
    مردم پولدارن دیه:-"
    خدا یه عقلی به تو بده یه پولی به ما بدبخت بیچاره ها8-|
    هومم راستی اولین نظریه که تو وبت میدم:دی
    مبارک هم باشه:-"
    ایشالا به پای بیان پیر شی:دی
    پاسخ:
    خودمم شدیدا پایه‌ام. یه چند تا چیز دیگه رو هم درست کنم کلا این قالب و موارد مرتبطش رو عوض می‌کنم.

    من خیلی هم آدم عاقلیم. انقدر عاقلم که کم‌کم دارم دیوونه می‌شم. :پی :دی

    آره اتفاقا دیدم نظر دادی به شدت تعجب کردم:دی یه دو سه بار خوندم ببینم واقعا  خودتی یا من توهم زدم:))
    مرسی از اینکه اومدی. فقط یکم دیر اومدی توی فکرم بیان رو طلاق بدم نقل‌مکان کنم:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">