نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

چرک قلبم.. باشد که هضم شود!

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۴۳ ب.ظ

اخطار!

 

این پست در وضعیت مخ ِ رد نوشته شده.

اگر چنانچه محتوا برایتان مهم است؛

دور خواندن این پست رو خط بکشید!

 

با سپاس

 

ستاد مغزهای رد واحد پایتخت

 

 

این شهر مال شما من نمی‌خوامش

مخ رد واسه چمه؟ برا شما من نمی‌خوامش!

سگ‌ها در خیابان پر نمی‌زنند

عاشق‌های خر! خر‌های عاشق 

ته به سوی آخر می‌رود من سر می‌خواهم. سر میدهم برای سرش . سر به سر من نذار که فعلا بی‌سرم

قلم که نداریم انگشت روی کیبور وله می‌چرخه عین کسخلا تبریک به خواننده هاش

نقطهـ به نقطهـ به دنبال شروعیم پایان رو خط خطی می‌کنیم 

می‌خواد بیاد زلزله هشت ریشتر ٫ جنازم زیر آوار دست زده بیرون و مغز پخش سنگ چشام ترکیده هه مخ رد داده تو دیوار و تیکه‌های مغزم توی دیوار شکل قلبه

قلبم وسطش تیر آهن! بیا بزن برو (ببب) سیبل تمرینیم و تنهاییم یه جای شهر و شهر داره میره رو مخ

هوا که بوی سگ میده

مغز داره می‌ترکه باید بیاید جمعش کنید

متن کش میاد چشام گیج میره مخم میپاشه صدام در نمیاد ولی هنوز میپیچه توی مغزم

 

دوسِت دارم مرسی من حال ندارم ٫ شماره بدم بعدا زنگ بزنی؟

 

بیخیال دوست من! چی؟! دوست؟!‌کو؟!

 

دنبال ماشین نعش کشیم. یکی بکشه برام این نعش تن or نعش مغز فرق نداره

 

اوه اوه! این یه دفعه رو بیخیال

میشینه پیش ما نشی لش نشی لایت نشی لات میره لات برو تعریف کن برای رفیقات

 

این دنیا هیچی نداره چون دنیا همش برای هرزه هاست

 

نور کورم می‌کند لامپ ها را بکشید پرنده ها رو بیخیال لاشخورها را دریاب شکل زندگیمم از دور قشنگه از نزدیک؟!‌هه بیخیال

 

این عشق هم مال تو من نمی‌خوامش من مخم رد داده نه نمی‌خوامش

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">