نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

علیـ ـرضا

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۴۵ ب.ظ

 

 

 

بیت‌هایی که آفریدمشان...

به دنبال ِ روز ِ قتل عام من اند

هر مزاری عـلـیـرضـا دارد...

کل این قبرها به نام من اند

 

یه حس خاصی به این دو تا آهنگ دارم:

 

دریافت

دریافت

 

+ چند روزه خواب می‌بینم یه جایی داره سونامی میشه. و من انگار توی باطن یه پسر هستم که قراره بره توی یه خونه که انگار اونجا جلو سونامی در امانن. یه چیز مسخره در مورد این خوابم اینکه این خواب رو از دید چند نفر می‌بینم. یه بار توی قایق وقتی داره قضیه شروع میشه. یه بار از دید یکی که قراره کوسه بهش حمله کنه یه بار از دید همین پسر. اگه کسی تفسیری داشت ما رو خوشحال کنه ببینم این خواب یعنی چی.

 

+ تفسیر اعداد چهار رقمی رو هم اگه کسی بلده بی‌زحمت بدتش من یه سوال رو مخمه که عددم یعنی چی. (حدودیش رو می‌دونم دقیقش رو میخوام)

 

- می‌خواستم یه چیزی بنویسم ولی نه حسش هست و نه مغز یاری میده! به طرز وحشتناکی خوابم میاد. انگار خیلی وقته نخوابیدم و دلم فقط خواب می‌خواد و خواب می‌خواد و خواب.

 

۰ از اونجایی که توافق نامه‌ها موقع جنگ زیر پا گذاشته میشن so دکتر رفتن بی دکتر رفتن.!.

 

 

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۶)

چرا نمی ری؟ قول دادی...
پاسخ:
چون برام مهم نیست چمه
شاید واسه یکی دیگه مهم باشه... باتوجه به این که خودت به خودت اهمیت می دی.
پاسخ:
خوش به حالش
فعلا که فک نمی‌کنم برای کسی مهم باشه
به قول پدربزرگ خدا بیامرزم: " خودش خوب میشه . بدن آدم نباید سوسول باشه "
شاید واسه یکی دیگه مهم باشه... با توجه به این که خودت اصلا به خودت اهمییت نمیدی.
حتما براش مهم بوده که گفته بری. بعدم ایشونم منظورش اون مشکل تو نبوده، مورد تو خیلی مهمه.
پاسخ:
از نظر من ایدز و سرطان هم مهم نیست.
و متاسفانه توی درک دکتر پیدا نمیشه. مستر/مرس -
چرا مهمه. تو اینجوری میگی چون فقط به چیزایی که خودت میخوای فکر میکنی!
بعدم، کسی مجبورت نکرد بری اونجا...
پاسخ:
فعلا که اینجا راحتم خیلی بهم میاد فضاش و دارم به حرف بقیه گوش میدم که رفتم به درک

این بحث رو هم حوصلش رو ندارم. این من نبودم که گذاشتم رفتم. این من نیستم که جوابا رو با حوصله ندارم و آینده رو بیخیال و نه میده.

خوشبختانه گویی مزیت‌های توی درک بودن بیشتر حداقل می‌تونی با خودت حرف بزنی و به خودت جواب پس بدی
باشه هرچی میخوای بگی،بگو؛ فقط لطفا دکتر برو.
پاسخ:
از دکتر رفتن بدم میاد :| همینطوری که هستم راحتم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">