نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

برگرفته از ذهنی فراموشکار

نوشته‌هایی در دست باد

عکس‌ها را از آرشیو بیرون می‌کشی
تعجب می‌کنی از قدرتی که ثانیه‌ها دارند.
ثانیه‌هایی که بی تغییر رد می‌شوند
ولی
ما را با چه سرعتی تغییر می‌دهند.

نگاه می‌کنی به عکس.

یک شب خوب
با اقوام خوب
در لحظه‌های خوب

تیلیک.

لحظه‌ات ثبت می‌شود در تصویر
ولی حیف که حست را کسی ثبت نمی‌کند!

آخرین مطالب
نویسندگان

آپ در وقت اضافه

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۱۴ ب.ظ

خب این آپ در شرایط زیبای بی حس و حالی داره نوشته می‌شه پس آن‌چنان پر مفهوم نیست.

 

اول از همه باید بگم که من عاشق سبک مینیمالیسم شدم٬ یعنی عاشقش بودم ولی اسم دقیقشو نمی‌دونستم٬ به همین جهت یه بخش بعدا به اسم مینیمال به وبلاگ اضافه می‌کنم. و آنگونه که عادتم است می‌گویم باشد که باشد!

 

دوم از همه باید بگم که قرار بود مهاجرتی داشته باشیم به وردپرس که در حال حاضر به دلیل کارهای مهتر کمی به تعویق میفته و سعی می‌کنم در همینجایی که هستم تغییراتی ایجاد کنم. امیدوارم که بشه چون تقریبا آزمون و خطاست قضیه.

 

سوم از همه که از بقیه موارد نسبتا مهمتره؛ یه بخش به اسم مصاحبه با من به وبلاگ اضافه کردم که از قسمت بغل متنم می‌تونید پیداش کنید! امیدوارم این بخش کارایی لازمی رو که انتظار دارم پیدا کنه٬ اگر نکنه بقیه چیزایی هم که می‌خواستم انجام بدم هم انجام نمی‌دم. توضیحات بیشتر هم توی همون جا هستش.

 

 

+ همانا الف مزبور راه خود به الروند را پیدا کرد! یوهاها!

 

  • هئورو. [ هَ ئور وَ ]

نظرات  (۱)

بالاخره تمام الف ها به پادشاه می رسن یه روزی! :دی
پاسخ:
بلی بلی:دی بر منکرش لعنت:-"

خصوصا الفای جنگلی که به همه چی می‌رسن:-" مسئله مهم اینکه وقتی می‌رسن چیکار می‌کنن :-" :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">